In 2023 hebben we 5,5 miljoen meter aan buizen gebruikt om vloerverwarming te plaatsen. Wist je dat dit evenveel is als de afstand tussen Brussel en Dubai?
Verkoper Jacky van Erro Heating: “De grote concurrentiestrijd vraagt om een flexibele partner”
Een strakke planning
In de verkoop draait alles om prijs en klanttevredenheid, maar zonder een strak georkestreerde planning valt elk goed project al snel uit elkaar. Jacky legt uit: “Voor mijn klanten zijn de prijs en de service het belangrijkste. Als je bouwt, is het essentieel dat alle processen elkaar goed opvolgen. Als bijvoorbeeld de isolatie gespoten wordt, moet de vloerverwarming er binnen enkele dagen in liggen. Lukt dat niet, dan heeft dit gevolgen voor het verdere verloop van de bouw.”
Souplesse
Gelukkig ervaart Jacky de flexibiliteit van Climatrix als een belangrijke oplossing voor deze uitdagingen. “De souplesse die je bij Climatrix krijgt, is heel belangrijk. Ze helpen ons altijd uit de nood, als het werk eerder moet beginnen of er een onverwachte vertraging is. Ze zijn nog nooit te laat geweest en ze schuiven waar nodig. Dat geeft ons een gerust gevoel, vooral als we onder druk staan van de architect of bouwheer.”
Prijs + kwaliteit
Prijs blijft een belangrijk punt, vooral in de verkoop. “De concurrentiestrijd is groot, dus iedereen kijkt naar de prijs,” legt Jacky uit. “Maar Climatrix biedt ons naast een scherpe prijs ook kwaliteit in uitvoering en een strakke planning. Dit zorgt ervoor dat wij projecten soepel kunnen opleveren.”
Persoonlijk contact
Jacky benadrukt ook het belang van persoonlijk contact: “Kristof Nouwen, de vertegenwoordiger (Sales Champ) van Climatrix, speelt een grote rol in onze samenwerking. Hij volgt alles goed op, komt naar de werf, bespreekt zaken met ons en zorgt dat we snel offertes en plannen terugkrijgen. Dat maakt werken met Climatrix heel gemakkelijk.”