Terug naar overzicht

De 4de van de 5 waarden van Climatrix: atypisch

29.11.2022

Wie is Climatrix? Waar staan we voor? Hoe helpen we onze klanten het beste? Deze vragen houden ons de laatste tijd veel bezig. Want nog meer dan ooit tevoren willen we onze klanten zo goed mogelijk ondersteunen, daar waar we nodig zijn. Daarom dat we in onze blogs de Climatrix waarden - of ‘waarhede

Nooit saai

Kim: “Als je me een beetje kent weet je dat ik dingen graag ‘anders’ doe. Ik zal nooit voor de standaard, saaie optie kiezen. Soms is dat vermoeiend voor de mensen om me heen (lacht), maar als bedrijfsleider ben ik heel tevreden met deze karaktertrek. Want met Climatrix willen we onze klanten niet alleen meer comfort brengen, maar ook meer humor, plezier en blijdschap dankzij onze samenwerking.”

 

Mensen-mens

“Natuurlijk is het feit dat ik vrouw ben ook al heel uniek in deze branche. En ja, ik ben ook een echt mensen-mens, ik vind het heel fijn om mensen te motiveren en in hun sterktes te zetten. Dat geldt voor medewerkers, klanten, partnerships en ook voor de wereld waarin we leven omdat we ook aandacht besteden aan duurzaamheid in de ruime zin van het woord door bijvoorbeeld te spreken op scholen.”

 

Werken is plezant

Kim: “In de bouw is het hard werken, dat klopt, maar dat wil niet zeggen dat het niet plezant mag zijn. Bij ons wordt er veel gelachen en dat vind ik belangrijk, dat de de spanning regelmatig wordt weggenomen. Is er iemand jarig, dan zetten we hem of haar in de bloemetjes, bijvoorbeeld, altijd met de nodige humor natuurlijk (lacht). Ook met onze klanten en partners bouwen we een persoonlijke samenwerking op door ons in hun manier van werken te verdiepen.”

 

Valentijn

Kim: “Iets waar ik ieder jaar naar uitkijk is Valentijn want dan krijgen onze klanten van ons een attentie. Het is begonnen vanuit de idee dat onze klanten – vooral mannen – geen tijd hebben om voor hun vrouw een Valentijnscadeautje te halen, dus regelen wij dat voor hen. We zijn al volop achter de schermen aan het brainstormen over de editie van 2023! En er komt begin 2023 ook een nieuwe branding aan waarin we onze eigenheid nog veel meer in de verf zetten.”

 

Atypisch zijn in de praktijk

De fijngevoelige, betrokken en proactieve aanpak van Climatrix is een uitzondering in de bouwsector. We durven en kunnen écht anders zijn en daar zijn we trots op! Onze atypische werking willen we dan ook positief laten voelen in alles wat we doen. Hierdoor ontstaat er een ‘climaatschap’ tussen mensen, zowel in ons team, als bij onze klanten voor wie we een persoonlijke partner zijn met een koel hoofd en een warm hart.